ח"כ מלכיאלי: "יתנו רק לקיבוצים והעשירים לפצל דירות"

אסתי פלד No Comments on ח"כ מלכיאלי: "יתנו רק לקיבוצים והעשירים לפצל דירות"

ח"כ מיכאל מלכיאלי בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תקף את התנהלות של ימינה כנגד היהדות ואמר, "אמרתי לכהנא ואורבך אתם תיזכרו לעד כאנשים שרמסו את כבודה של הרבנות הראשית"

צילום: פלאש90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר סיעת ש"ס ח"כ מיכאל מלכיאלי התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן וסיפר על הפרסום כי החרדים קיבלו 91 מיליון ש"ח לחינוך ואת תלונת מנהלי הסמינרים כי לא קיבלו מהכסף כלום, "אתמול יושרו ההדורים בינינו לבין בעלי הסמינרים, שחשבו כי מפלים אותם לרעה תקציבית. זה כסף שיועד בעיקרו לרשות החינוך כמו בני יוסף, לאחר שהבינו הם אפי' התנצלו".

עוד הוסיף, "אנחנו לפני תקופה קשה כלכלית. לכן אמרנו בבחירות: אם לא נצא להצביע יכו בנו. חשבו שאנחנו ממציאים" הזכיר מלכיאלי.

מלכיאלי התייחס להתקפות של ימינה על היהדות, "אמרתי לכהנא ואורבך שאתם תיזכרו לעד כאנשים שרמסו את כבודה של הרבנות ויצרו תקדימים שמעולם לא היו. איך מתן כהנא שמגיע לבימת הכנסת ומשתלח ברבנים הראשיים, עם זה אנחנו צריכים להתמודד".

על הפתרונות בדיור אמר מלכיאלי, "יתנו לקיבוצים לפצל דירות, לאנשים עם הכסף הגדול, אבל לבתים של האברכים לא יתנו לפצל דירות. מה שאלקין וחבורתו עשו זה לכבות את האור האחרון, הם לקחו את הפרוייקט במערב קריית גת, ורוצים עכשיו ללמד אותנו ציונות איפה לגור לאחר שמכרו את כל הנגב לרע"מ".

 



0 תגובות